• Czas i koszt dostawy

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności produktów, które chcesz zakupić. Na stronie produktu, pod ceną podajemy informację o terminie realizacji zamówienia. W tym czasie zamówienie zostanie skierowne do realizacji.  

Podany czas realizacji jest czasem w jakim zamówienie jest przez nas przygotowywane do odbioru przez kuriera. Nie odpowiadamy za opóżnienia firm świadczących usługi dostawy towaru.

W przypadku nie opłacenia zamówienia w ciągu 48 godzin nie gwarantujemy dostępności towaru ze wzgledu na bardzo dużą rotację.

Śledzenie przesyłek:

Kiedy przesyłka zostanie spakowana i odebrana przez Kuriera, możesz sprawdzić w jakim miejscu się znajduje. W tym celu wklej numer listu przewozowego, jaki powinieneś otrzymać w mailu informującym o wysłaniu zamówienia, na stronie Firmy Kurierskiej, która dostarcza Twoje zamówienie.

Np.:

Paczkomaty: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke

DPD: https://tracktrace.dpd.com.pl/

GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl/

Paczka w RUCHU: https://www.paczkawruchu.pl/sledz-paczke/

 

Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?

Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.  

 

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2-7 dni roboczych.    

UWAGA! W okresach wzmożonego ruchu pocztowego (szczególnie okresy przedświąteczne np. 15 listopada - 24 grudnia) dostawa przesyłki może się wydłużyć!

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie?

Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności, na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia.  Towary NIE SĄ wysyłane z Ełku, ale z zewnętrznego magazynu centralnego. W Ełku mamy jedynie biuro, gdzie niestety nie ma towaru.

 

Czy łaczymy zakupy w jedną przesyłkę?

Łączymy zakupy w ramach jednej kategorii z jednego magazynu w liczbie określonej w opisie konkretnej przesyłki - za wysyłkę płacisz tylko raz ! Jeśli zdarzy się, że kwota za wysyłkę jest zwielokrotniona, oznacza to, że wybrane produkty pochodzą z różnych kategorii lub magazynów.

 

Koszt
Jest uzależniony od wybranej formy dostawy i płatności. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej lub kilku przesyłkach (jeśli towary są wysyłane z różnych magazynów). 

Przykładowe koszty 1 przesyłki:

Paczkomaty 24/7                            8,90 zł
Przesyłka kurierska                            15 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa      20 zł